Záruční a pozáruční servis

Dovozca Salente

Abacus Electric, s.r.o., zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Českých Budějoviciach, sp. zn. C 1228

IČO: 450 22 828
DIČ: CZ450 22 828

Helpdesk: eshop.salente.sk/helpdesk/
E-mail: servis@salente.sk

Pondelok – Piatok
08:30–17:00

REKLAMÁCIE

Čo musí reklamácia obsahovať:

  • Názov reklamovaného tovaru a podrobný popis závady.
  • Kompletný výrobok reklamácie.
  • Relevantné dokumenty preukazujúce zakúpenie produktu u spoločnosti Abacus Electric, s.r.o. Alebo iný doklad o kúpe v prípade obstarania produktov Salente u iného predajcu (napr. záručný list alebo daňový doklad, výpis z účtu a pod.).
  • Spiatočnú adresu, kde poslať vybavenú reklamáciu a kontakt na Vás (telefón, e-mail).

Podanie reklamácie je možné len zaslaním na adresu uvedenú nižšie. Odporúčame zasielať doporučene balíkom. Podací lístok z pošty od tejto zásielky si prosím uschovajte ako doklad o odoslaní tovaru k reklamácii. Nezabudnite si tovar poistiť.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy:

(Všeobecné podmienky sú opísané v čl.: 6 Všeobecných obchodných podmienok Abacus Electric, s.r.o)

Náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu nesie kupujúci. Kupujúci tiež zodpovedá predávajúcemu za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti.

Tovar by mal byť vrátený v kompletnom stave, v nepoškodenom obale, bez známok používania, najlepšie nerozbalený. Ak už nie je možné tovar vrátiť v pôvodnom stave, musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu. Zásielky na dobierku budú odmietnuté a zaslané späť. Ak je vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže predávajúci uplatniť voči spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať tento svoj nárok na pohľadávku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny. Predávajúci je v takomto prípade povinný vzniknutú škodu preukázať.

Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy je potrebné:

  • Doložiť doklad o kúpe
  • Spísať sprievodný list s kontaktnými údajmi (telefón, email, číslo bankového účtu kam budú poslané peniaze, adresu)
  • Výrobok s nepoškodeným balením a kompletným príslušenstvom

V prípade otázok nás kontaktujte na emaile servis@salente.sk

Reklamovaný alebo vrátený tovar dostatočne zabalený proti poškodeniu ZASIELAJTE na adresu našich servisov:

Servis pre slovenských zákazníkov
T&V SERVIS
Salente Reklamácie
Záhorácka 27
901 01 Malacky
Slovenská republika
E-mail: servis@tavservis.com

Záručnú aj pozáručnú opravu zasielame späť v čo najkratšom čase. Dopravu späť k zákazníkovi hradí Salente.

Nenašli ste, čo ste hľadali?

Nevadí, pošlite nám svoju otázku na náš otázka.